L’UJI celebra un homenatge en memòria de l'estudianta Ainoa Ripoll

03/04/2018 | SCP

Desenes de persones han participat en una concentració silenciosa a l'Àgora de la Universitat Jaume I per a retre homenatge a l'estudianta Ainoa Ripoll Bel, que va faltar el passat mes de febrer. L'acte ha comptat amb la presència de la vicerectora d'Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, Pilar García Agustín; la vicerectora d'Estudis, Isabel García Izquierdo; el degà de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, Rafael Lapiedra; el president del Consell de l’Estudiantat, Jorge Ribes, i l'estudianta, membre del Consell i amiga d'Ainoa, Mar Serra.

En la concentració, que ha convocat el Ple del Consell de l’Estudiantat, ha intervingut Pilar García Agustín, qui ha destacat que Ainoa Ripoll era una persona «lluitadora, treballadora i defensora infatigable dels drets dels estudiants». La vicerectora ha explicat que Ainoa deixa un gran buit en la comunitat universitària i que serà recordada per tots els que la van conèixer. Per la seua banda, Mar Serra ha realitzat una emotiva intervenció en la qual ha destacat les qualitats personals d'Ainoa com a amiga, i ha parlat de la passió amb què va lluitar pels drets de l'alumnat o pel feminisme. Serra ha finalitzat la seua intervenció afirmant que «mai estaràs absent, sempre estaràs en el nostre record, gràcies per tant».