03/04/2018 | SCP

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa i la Fundació Globalis han signat un conveni marc pel qual les dues entitats es comprometen a realitzar en comú activitats de divulgació, formació i recerca.

L'objectiu de l'acord és fomentar la col·laboració per a aprofundir en els àmbits de la transferència de tecnologia i innovació, organització d'esdeveniments, formació, projectes europeus i internacionals, i en el desenvolupament d'iniciatives que redunden en benefici de les fundacions i del seu públic objectiu.

Juan Vicente Bono, president de Fundació Globalis, i Rafael Benavent, president de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa, han rubricat en la seu de la FUE-UJI l'acord, que contempla la col·laboració en la cerca de finançament europeu per a projectes, i que s'ha materialitzat amb el treball conjunt sobre habilitats d'ocupació digitals, en el marc del programa ENI (European Neighbourhood Instrument), de cooperació transfronterera en la Mediterrània. Fundació Globalis coordina el projecte, on participa com a sòcia la Fundació Universitat Jaume I-Empresa.

www.fue.uji.es

www.fundacionglobalis.org