La Xarxa Vives inicia la segona edició del programa Via Universitària per a conèixer aspectes de la vida universitària

05/02/2018 | SCP

La Xarxa Vives d’Universitats ha iniciat la segona edició del programa Via Universitària amb el propòsit de generar informació rigorosa, objectiva i àmplia sobre les condicions de vida i les formes de vinculació amb l’estudi de la població estudiantil universitària. Mitjançant una enquesta a l’alumnat de les vint universitats participants, el programa busca crear una base sòlida de coneixement que aporte informació rellevant sobre la vida universitària al territori de la Xarxa Vives en aspectes com ara l’accés, les condicions d’aprenentatge, les expectatives i els retorns dels estudis universitaris.

La segona edició del programa està impulsada per les universitats de la Xarxa Vives mitjançant un equip interdisciplinari de més de 30 experts (professorat, personal investigador i una representació de l’alumnat) provinent de les diferents institucions col·laboradores i organitzat en diferents grups de treball. S’ha realitzat un espot audiovisual perquè siga difós a través dels canals de comunicació de les universitats (https://youtu.be/ufuRz4jbWmw) i usarà com a etiqueta promocional en les xarxes socials #ViaUni.