Prop de 400 estudiants participaran en els tallers científics impartits per professors de la Universitat Jaume I al Museu de les Ciències

09/02/2018 | SCP

Prop de 400 estudiants d’Educació Secundària Obligatòria (ESO) participaran aquest mes de febrer en els tallers de divulgació científica impartits per professors i estudiants de la Universitat Jaume I de Castelló (UJI) al Museu de les Ciències de València.

Els tallers de divulgació científica s'imparteixen en la tercera planta del museu tots els dimecres de febrer dins de l'activitat Connecta amb la Ciència, que té com a objectiu promoure els estudis científics i tècnics entre l'alumnat de 4t d'ESO.

En concret, l’alumnat podrà realitzar tres tallers: «Crea els teus propis videojocs», «Descobreix les matemàtiques en el cinema i les sèries de TV» i «Combat de robots amb ARDUINO».

Aquesta activitat s'emmarca en el conveni de col·laboració existent entre la Ciutat de les Arts i les Ciències i l'UJI.