Quatre estudiants de postgrau de l’UJI reben les beques AlumniSAUJI El programa AlumniSAUJI ha atorgat aquestes ajudes gràcies a la col·laboració dels assistents a la «Festa Alumni: 25 anys UJI, 25 anys de música»

26/01/2018 | SCP

•  beques-alumniSAUJI Beques_AlumniSAUJI_18DLL40_in

FOTO: Damián Llorens

Vicent Climent, rector de la Universitat Jaume I; Iván Barreda, vicepresident de la Societat d’Amics i Antics Alumnes de l’UJI, Inmaculada Fortanet, secretària de la Societat d’Amics i Antics Alumnes de l’UJI i vicerectora d’Internacionalització, Cooperació i Multilingüisme, i Pilar García Agustín, vicerectora d'Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa han fet entrega de quatre ajudes de 781 euros per a cursar estudis oficials de postgrau a la Universitat Jaume I.

Els estudiants becats han estat Jaime Ortiz, Isabel Fernández, Carolina Andreu i Joan Villar, tots ells titulats i titulades per la Jaume I i que cursen els màsters universitaris en Química Sostenible, Psicologia General Sanitària, Professor/a d’ESO i Batxillerat, FP i Ensenyaments d’Idiomes, i Advocacia respectivament.

La concessió d’aquestes beques ha estat possible gràcies als assistents a la «Festa Alumni: 25 anys UJI, 25 anys de música» que va tenir lloc el 8 d’octubre de 2016 al Grau de Castelló que, amb les seues donacions en concepte d’entrada, van col·laborar amb l’objectiu del programa de contribuir a la formació continuada dels egressats i egressades. D’aquesta manera, l’antic alumnat, així com la resta de públic participant, han donat l’oportunitat de completar la seua formació a altres antics alumnes.

Durant l’entrega de les beques, el rector ha donat l’enhorabona als estudiants becats i ha destacat la importància d’apostar per la formació i especialització. «Lliurar beques i ajudes per a l’estudi sempre complau a una universitat pública com és la Jaume I. La Universitat valora molt millorar la formació de les persones perquè creiem que la forma en què les societats progressen està en el seu capital humà i en aquest cas sou vosaltres», ha subratllat Climent.

Tant el programa AlumniSAUJI com la Universitat Jaume I, organitzadors de la Festa Alumni, han agraït també a tot l’antic alumnat, estudiantat, treballadors i treballadores de l’UJI i públic en general que va participar de la festa la seua aportació a aquest projecte. Aquestes beques alumni són un exemple de com els alumni UJI col·laboren entre si i amb la resta de la comunitat universitària per conformar una xarxa que es beneficia mútuament de la seua pertinença i contribueix a la millora continua de la Universitat.

El Programa AlumniSAUJI

El Programa AlumniSAUJI és un projecte creat per la Universitat Jaume I (UJI) i la Societat d’Amics i Antics Alumnes de la Universitat Jaume I (SAUJI) per enfortir les relacions entre l’exalumnat, la societat i la Universitat, un espai de trobada entre els més de 40.000 alumnes que han passat per l’UJI i totes aquelles persones sense estudis universitaris o que són exalumnes d’altres universitats però que volen mantenir una relació de proximitat amb l’UJI.

Fotografies