L’UJI edita un nou número de la revista «Asparkía. Investigació Feminista»

10/01/2018 | SCP

L’Institut Universitari d’Investigació Feminista i de Gènere Purificación Escribano de la Universitat Jaume I acaba de publicar el número 30 de la revista acadèmica Asparkía. Investigació feminista

Aquest monogràfic editat per la professora d'Història Moderna, Carmen Corona Marzol, i l’investigador Antonio López Amores, rep el títol «Mujeres y saberes. En los límites de lo permitido», sota el qual s’aglutinen reflexions sobre la qüestió de gènere en diferents camps d'estudi.

La revista serveix de suport a una sèrie de treballs dedicats a oferir diverses reflexions sobre el tema proposat, «Coneixements i sabers», amb diferents enfocaments i àrees d'estudi al voltant dels coneixements i els sabers de les dones al llarg dels tres últims segles de la nostra història.

La revista es pot consultar en la següent adreça web: www.e-revistes.uji.es/index.php/asparkia/index