Els alumnes de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de l’UJI celebren la seua graduació

16/01/2018 | SCP

El Paranimf de la Universitat Jaume I ha acollit l'acte de graduació de l'alumnat de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals (ESTCE) que ha finalitzat els seus estudis en el curs 2016-2017. S'han graduat 150 alumnes dels graus d'Arquitectura Tècnica (13 alumnes), Disseny i Desenvolupament de Videojocs (5), Agroalimentària i del Medi Rural (5), Elèctrica (8), Disseny Industrial (22), Tecnologies Industrials (37), Informàtica (16), Mecànica (13), Enginyeria Química (6), Química (23) i Matemàtica Computacional (2).

El graduat en Enginyeria Informàtica Alberto González Pérez ha sigut l'encarregat de parlar en nom dels alumnes, i la padrina de l'acte ha sigut Regina Monsalve, presidenta del Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics Agrícoles de València i Castelló, qui ha afirmat que «hem presenciat un acte necessari i pel qual felicite a l’UJI: el de valorar l'esforç i la tenacitat dels alumnes que avui s'han graduat. El títol no és el final, ara comença un camí nou, en el qual han de ser innovadors i sobretot treballar amb una màxima, l'ètica professional. En aqueix camí, els col·legis professionals som part important, especialment en els començaments de les seues carreres, i estem desitjant brindar-los tot el suport que necessiten».

En l'acte també s'ha fet lliurament del VII Premi Literari en Valencià de Divulgació Cientificotecnològica a l'obra Criptografia Quàntica de Pablo Serna, i ha finalitzat amb la intervenció del director de l’ESTCE, José Joaquín Gual Arnau.

Fotografies

Video en diferents formats / Vídeo en YouTube