Gimecons se suma al programa de «Visites al campus» de la Universitat Jaume I

10/01/2018 | SCP

•  conveni-visitas-gimecons Seminario_Catedra_FACSA_17DLL16_in

FOTO: Damián Llorens

La Universitat Jaume I i Gimecons, empresa del Grupo Gimeno especialitzada en la construcció d’obra civil i edificació, han signat un conveni pel qual l'empresa castellonenca col·laborarà, econòmicament, amb el projecte «Visites al campus». En l’acte ha participat  el rector, Vicent Climent, i el director general de Gimecons, Jorge Cubero, acompanyats per  la vicerectora d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, Pilar García; la tècnica d’orientació acadèmica, Olga Carbó, i Juan Salvador Pérez, del Servei de Comunicació i Publicacions.

El programa de «Visites al campus de l'UJI» té com a objectiu donar a conèixer les titulacions, els serveis, els grups de recerca i les instal·lacions pròpies que han anat conformant  la universitat castellonenca des de 1991. La finalitat de la iniciativa és donar a conèixer tant a centres educatius com a empreses, associacions, entitats i a la mateixa comunitat universitària els recursos, serveis i instal·lacions que disposa el campus, així com posar en valor el seu patrimoni arquitectònic i els seus principals edificis.

Per tant, a més d'organitzar visites, s'ha editat una guia del campus en la qual es detallen els seus principals característiques i edificis, així com els diferents premis que han rebut, els mètodes de construcció i informació de les diferents empreses que els han realitzat.

El director general de Gimecons, Jorge Cubero, ha destacat que «aquest nou projecte aferma el nostre compromís amb la promoció de la docència, el desenvolupament i la innovació en l'àmbit universitari, a més d'estrènyer les relacions ja existents amb la Universitat Jaume I on, entre altres iniciatives, impulsem en el seu moment la construcció de l'edifici que alberga el Rectorat, així com els dos centres destinats a la recerca».

Per la seua part, Vicent Climent ha agraït la col·laboració de l’empresa Gimecons en l’edició d’aquest catàleg i ha destacat que «una de les coses més valorades de la universitat és el seu campus, el fet que siga únic i que estiga orientat cap a les persones i la sostenibilitat». En la passada edició van visitar el campus 37 centres educatius d’infantil, primària, ESO, formació professional i altres, amb un total de 1.124 alumnes.

Imatges: http://www.uji.es/com/fotonoticies/arxiu/2017/12/conveni-gimeno-construcion/