AlumniSAUJI obri la inscripció al cursos de català C2 en línia o presencial

22/12/2017 | SCP

AlumniSAUJI ofereix durant aquest últim quadrimestre de l’any tres cursos de català: curs virtual de nivell C2 (Superior), curs presencial de nivell C2 (Superior) i, per últim, un curs virtual de preparació de nivell C1 (Suficiència).

Els cursos de català de nivell C2, tant en modalitat presencial com virtual, començaran la segona quinzena de gener i tenen una durada de 80 hores. Més endavant, a l’abril, començarà el curs virtual preparatori per al nivell C1 (Mitjà- Suficiència).

Aquests cursos faciliten assolir un nivell alt i mitjà de la llengua requerit per superar tant les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV) com les de la CIEACOVA (Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià) que tenen lloc a la Universitat Jaume I. CIEACOVA és una plataforma formada per universitats valencianes que certifiquen de manera conjunta els coneixements de la llengua i el títol de les quals té, a més de l’homologació de la JQCV, el reconeixement de pel Govern de les Illes Balears i per la DGPL de la Generalitat de Catalunya.

Els cursos estan oberts al públic general, però els membres AlumniSAUJI Premium i altres col·lectius vinculats al programa gaudeixen d’avantatges econòmics.

El Programa AlumniSAUJI està obert a tota la societat, ja siga algun dels més de 45.000 antics alumnes de la Universitat Jaume I com d’ aquelles persones sense estudis universitaris o que són exalumnes d’altres universitats però que volen mantenir una relació de proximitat amb l’UJI. Formar part d’AlumniSAUJI permet participar de la vida universitària i gaudir de nombrosos avantatges en ocupació i millora laboral, formació, instal·lacions i activitats d’oci.