L’UJI celebra l'XI Fira d’ONG, comerç just i ecològic La Universitat entrega els premis a les tarjetes nadalenques solidàries

18/12/2017 | SCP

La Universitat Jaume I ha celebrat divendres 15 de desembre de 2017 l'XI Fira d’ONG, comerç just i ecològic. Organitzada per l’Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat, la fira ha apropat a la comunitat universitària els productes del comerç just i ecològic per tal de facilitar un consum responsable i sostenible.

En aquesta edició de la fira han participat Oxfam Intermon, La Tenda de Tot el Món, Som Energia, Un Altre Món, Amics de Palanques, Ediciones Kaicrón i l’Associació Pankara.

A més, s’ha inaugurat l’exposició de «Targetes nadalenques solidàries UJI 2017» i s’han lliurat els premis als guanyadors i guanyadores del concurs, dues cistelles amb productes de comerç just i ecològic al primer i segon premi. El primer premi ha sigut per a la tarjeta «Regala allò que realment importa» d’Ana Albalat i Beatriz Gómez, i el segon premi per a la tarjeta «Esta navidad no pienses solo en los tuyos» de Sergio Ramón i Javier García. També s’han atorgat dues mencions especials a «Nadal solidari UJI 2017» de Patricia Allepuz, Aida Lombardi i Robert Saldaña, i a «Solidaritree» d’Ana García, Patricia Asencio i Inma Chiva.

En l’entrega dels premis, el rector de l’UJI, Vicent Climent, ha recordat que la Universitat està compromesa des de la seua creació amb els valors de la igualtat, la solidaritat, el respecte al medi ambient i la salut integral de les persones. «Avui dia totes i tots som més conscients de la necessitat de construir un món més just i més sostenible i també més conscients de les nostres responsabilitats personals i de la nostra capacitat personal d’actuar. És de veres que cal fer molt més, però també és innegable el nivell de consciència que hem assolit al llarg de les darreres dècades», ha destacat Climent.

Targetes nadalenques solidàries