La Fundació Banco Sabadell premia l’alumnat de l’UJI amb millors notes en les proves d'accés a la universitat

27/11/2017 | SCP

• Premis de la Fundació Banc Sabadell a les millors notes de les PAU premis-sabadell Diplomes_Fundacio_Sabadell_17DLL84_in

FOTO: Damián Llorens

L’estudiantat de la Universitat Jaume I que va obtenir les millors notes en les proves d'accés a la universitat ha rebut els premis concedits per la Fundació Banco Sabadell en un acte presidit per la vicerectora d'Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, Pilar García Agustín; acompanyada pel director regional de València Nord Castelló, Cristóbal Peña, i el director de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, Ximo Gual.

Els Premis Fundació Banco Sabadell a les millors qualificacions en les PAU es reflecteix en l'expedient acadèmic dels guardonats i els dóna accés a diferents programes acadèmics com ara «Estudia i Investiga a l’UJI», que permet a l’estudiantat amb millor trajectòria accedir a grups de recerca des del primer curs del grau.

Pilar García Agustín ha destacat que «aquest premi és el reconeixement al vostre esforç, talent, esperit de sacrifici i treball perquè heu sigut els 10 millors en les PAU dels prop de 2.800 estudiants que s’han matriculat a l’UJI enguany». A més, la vicerectora ha encoratjat l’alumnat premiat a continuar amb aquesta trajectòria excel·lent i a aprofitar totes les oportunitats que ofereix la Universitat a través de diferents programes com ara les iniciatives del Pla UJI Emprèn, el programa de debat universitari intern o la certificació oficial de reconeixement de competències en ocupabilitat i emprenedoria.

Per la seua banda, Cristóbal Peña ha indicat que per a la Fundació Banco Sabadell «és un plaer col·laborar en aquest tipus d’iniciatives en les quals es dóna suport al talent i es valora la formació, uns valors que són garantia de futur perquè creiem que l’educació és clau per al progrés social». Així mateix, ha animat l’estudiantat a no perdre la il·lusió i motivació de formar-se i a continuar treballant per a ser els millors del seu sector a través de l’esforç i la perseverança.

Han recollit el seu guardó Adrian Herrerias, del Doble Grau en Administració d’Empreses i Dret; Jordi Monfort, David Ruíz i María Mata, alumnes del Grau en Química; Carlos Cuesta, del Grau en Periodisme; Sonia Molner, del Grau en Turisme; Carla Fonte, Clara Moliner i Anna Lluch, alumnes del Grau en Traducció i Interpretació, i Claudia Carrión, del Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials.

L’objectiu dels Premis Fundació Banco Sabadell a les millors qualificacions en les PAU és premiar l’excel·lència acadèmica i el talent entre l’alumnat, reconèixer l’esforç en l’estudi i motivar l’estudiantat.