L’UJI i «Levante de Castelló» premien el treball de l’estudiantat de Periodisme

27/11/2017 | SCP

•  levante-periodisme Premi_D-Levante_17DLL30_in

FOTO: Damián Llorens

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i el director de Levante de Castelló, Pepe Beltrán, han fet lliurament del premi al millor article realitzat per l’estudiantat de Periodisme de l’UJI durant el curs 2016-2017 en la secció setmanal que publica aquest periòdic en el marc de la col·laboració que manté amb el Departament de Ciències de la Comunicació i el Grau en Periodisme. L'estudianta guanyadora ha sigut Laura García Bernal, amb l'article «Caray, ¡vaya carajillos!». A l'acte també han assistit el vicedegà del Grau, Hugo Doménech, i coordinador de l'acció conjuntament al professor Ramón Pardo, i la redactora de Levante de Castelló Nerea Soriano.

Durant el curs 2016-2017, el periòdic Levante de Castelló ha publicat setmanalment un total de 22 reportatges escrits per alumnes de Periodisme, en els quals han participat un total de 40 estudiants posat que algunes informacions s'han realitzat en equip.

La indústria musical del vinil, les petjades de la Guerra Civil, el fracking, les tendències esportives o patologies com l'autisme, han sigut alguns dels temes en els quals han treballat els estudiants de Periodisme que també s'han interessat per la bretxa digital, l'efecte de les tecnologies de la comunicació, o, com la guanyadora d'aquesta edició, pel cigaló.

Fotografies