L'alumna Osarumen Odeh és guardonada com a millor esportista universitària en la XXI Gala de l'Esport Provincial

27/11/2017 | SCP

Osarumen Odeh, estudiant del Grau de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Jaume I, ha sigut guardonada com a millor esportista universitària per l'Associació de la Premsa Esportiva de Castelló. La llançadora del Platges de Castelló no va poder arreplegar el premi personalment per trobar-se concentrada amb la selecció, però la seua companya Aitana Safont el va arreplegar en el seu nom de mans del rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, durant la XXI Gala de l'Esport, celebrada el divendres 17 de novembre de 2017 organitzada per l'Associació de la Premsa Esportiva de Castelló amb la col·laboració de la Diputació de Castelló.

Osarumen ha sigut esportista d'elit del programa de la Universitat Jaume I des de 2015. Ha aconseguit medalles tant en el Campionat Autonòmic d'Esport Universitari com en els Campionats d'Espanya Universitaris. El passat curs 2016/2017 va aconseguir la medalla d'or en el Campionat d'Espanya Universitari en la prova de martell.

La presidenta de l'Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris, va anunciar que el Congrés Nacional de la Premsa Esportiva Espanyola i la Gala Nacional de l'Esport 2018, en la qual es premiaran els millors esportistes i clubs espanyols de 2017 i que reuneix a dos mil quatre-cents periodistes esportius de tota Espanya, se celebraran el dilluns 19 de febrer de 2018 en l'estadi del Vila-real i en l'Auditori i Palau de Congressos de Castelló. Així ho va anunciar en començar la Gala Provincial en la qual el golfista Sergio García, vencedor del Màster d'Augusta, i trenta-vuit esportistes i clubs castellonencs més, van ser reconeguts pels seus èxits l'any 2017.

Yolanda Peris, a la qual acompanyaven el president de la Diputació de Castelló, Javier Moliner; el president de l'AEPD, Julián Redó, i l'exjugador Marcos Senna, membre del departament de Relacions Institucionals del Vila-real CF, va indicar que «des que l'actual directiva que encapçale va prendre les regnes de l'Associació de Castelló ens fixem com una meta tornar a portar a la nostra província la Gala Nacional de l'Esport. Han sigut mesos de moltes converses i gestions, però ja estem en disposició de poder anunciar que els millors esportistes de 2017 estaran en la nostra província en el mes de febrer. Volem agrair públicament la confiança dipositada per l'AEPD i per tot el suport rebut pel Vila-real, que serà el principal patrocinador de tots dos esdeveniments, ja que sense ells aquest somni no s'hauria pogut convertir en realitat».