L’UJI col·laborarà en la iniciativa «La Vall Innova» formant professorat i l’alumnat de la Vall d’Uixó

27/11/2017 | SCP

• Signatura conveni UJI i Ajuntament de La Vall d'Uixó conveni-lavall Conveni_Vall_Uxo_11-17DLL28_in

FOTO: Damián Llorens

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i l'alcaldessa de la Vall d'Uixó, Tania Baños, han signat avui un conveni de col·laboració per a donar suport a la iniciativa «La Vall Innova» per al desenvolupament d'accions formatives i de recerca vinculades al professorat i alumnat del Departament d'Educació durant el curs 2017/2018.

L'acció formativa fonamental d'aquest conveni serà donar suport al projecte multidisciplinari anomenat «La Vall Innova» que té com a objectiu convertir aquesta població en una «ciutat educadora». Per a això, l'UJI s'encarregarà de la part docent i administrativa d'aquesta iniciativa, formant el professorat dels centres educatius de la Vall (12 centres d'infantil i primària, tres instituts de secundària, el conservatori, l'escola d'adults i l'escola oficial d'idiomes) i coordinant l'alumnat de Magisteri que està fent les seues pràctiques en aquest municipi. La responsable de la coordinació serà María Reina Ferrández Berrueco, com a directora del Departament d'Educació. Pel que fa a l'Ajuntament de la Vall d'Uixó, es farà càrrec de l'organització funcional del projecte i de la divulgació d'aquest entre els habitants del poble.

L'alcaldessa, Tania Baños, ha agraït la col·laboració de l'UJI amb aquest projecte que té com a objectiu que «l'educació siga un element fonamental en la nostra ciutat, perquè la Vall d'Uixó siga en el futur un lloc millor del que és avui». Per la seua banda el rector, Vicent Climent, ha valorat de forma molt positiva aquest innovador projecte: «És molt satisfactori que un ajuntament treballe perquè l'educació impregne tot l'esperit d'una ciutat com la Vall, i que vulga que la Universitat li acompanye».

Imatges