La Universitat Jaume I promou els seus postgraus a la fira EuroPosgrados de Mèxic

13/11/2017 | SCP

La Universitat Jaume I participa del 9 al 14 de novembre de 2017 a la fira EuroPosgrados de Mèxic, que se celebra a les ciutats de Puebla, Guadalajara i Mérida, amb l’objectiu de promoure la universitat i els seus estudis entre l’estudiantat d’aquest país. La participació de l’UJI en aquesta fira es va iniciar el dijous 9 de novembre al Centre de Convencions de Puebla i continuarà dissabte 11 de novembre a Expo Guadalajara i dimarts 14 de novembre al Centre de Convencions Yucatán de Mérida.

L’expositor de l’UJI compta amb la presència de tècniques del Servei de Comunicació i Publicacions de l’UJI i d’ambaixadores de la Universitat en aquest país.

EuroPosgrados és la fira universitària europea més gran i important a Mèxic, dirigida a estudiants de nivell superior i joves professionals interessats en informar-se sobre les múltiples opcions de titulacions i especialització acadèmica de la Unió Europea. En la fira hi participen representants d’institucions d’educació superior de diversos països europeus que es donen cita per a presentar la seua oferta acadèmica i proporcionar información de primera mà per a poder estudiar a Europa.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions