El programa AlumniSAUJI organitza una sèrie de tasts per conèixer els productes de la terra

08/11/2017 | SCP

Amb el nom «Aromes de la terra» el programa d’antic alumnat i amics de l’UJI ha llançat una sèrie de tasts per tal de degustar vins, olis, cerveses i formatges de la província.

El divendres 17 de novembre a les 18.30 hores a la Llotja del Cànem serà el torn d’apreciar totes les sensacions que ofereix el vi i que despertaran tots els sentits. De la mà de la vinoteca castellonenca Vintast, es degustaran vins blancs, tints, rosats i cava de cellers de la Comunitat Valenciana, Rioja o Ribera.

La resta d’activitats continuaran el 16 de febrer amb un tast de Quesos de Catí, i finalment el 23 de març amb un tast de cerveses Montmirà de L’Alcora.

La inscripció ja està oberta i es pot realitzar per via online per http://inscripcio.uji.es o personalment a les oficines del programa a la Llotja del Cànem o Rectorat. Les activitats estan obertes a la societat en general, tot i que els membres AlumniSAUJI Premium i altres col·lectius vinculats al programa gaudeixen d’avantatges econòmics.

El Programa AlumniSAUJI està obert a tota la societat, ja siga algun dels més de 45.000 antics alumnes de la Universitat Jaume I com d’ aquelles persones sense estudis universitaris o que són exalumnes d’altres universitats però que volen mantenir una relació de proximitat amb l’UJI. Formar part d’AlumniSAUJI permet participar de la vida universitària i gaudir de nombrosos avantatges en ocupació i millora laboral, formació, instal·lacions i activitats d’oci.