La Universitat Jaume I presenta les seues publicacions a la Plaça del Llibre 2017 de València

31/10/2017 | SCP

Publicacions de la Universitat Jaume I participa a la Plaça del Llibre 2017, la fira dels llibres valencians i en valencià, que té lloc de l’1 al 5 de novembre a la Plaça de l’Ajuntament de València.

La present edició comptarà amb més de 600 metres lineals d’exposició i 40 editorials de les Illes Balears, Catalunya i País Valencià amb més de 5.000 títols, que convertiran la Plaça de l’Ajuntament de València en un gran aparador de llibres en la nostra llengua.

La Plaça del Llibre va nàixer l’any 2013 per a donar visibilitat a la literatura feta en català al País Valencià i consolidar un punt de trobada a la tardor entre editors, llibrers, autors i lectors. La Plaça parteix del compromís de les entitats impulsores de la cultura i la llengua en general, i amb el llibre en particular, amb la finalitat de sumar sinèrgies per difondre  la lectura com a via fonamental per  accedir al coneixement i contribuir a la divulgació dels autors i autores.

Més informació de les publicacions UJI