La Universitat Jaume I posa en marxa el programa UJI Emprén OnSocial per a promoure l’emprenedoria en l'àmbit social i tecnològic

26/10/2017 | SCP

La vicerectora d'Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, Pilar García Agustín, i el vicerector d’Investigació i Doctorat, Jesús Lancis, han presentat el programa UJI Emprén OnSocial. Un programa institucional dirigit a tota la comunitat universitària que cerca ser l'eix vertebrador de totes les iniciatives de foment de l’emprenedoria realitzades en la Universitat Jaume I que tinguen un caràcter social i tecnològic.

Aquest programa és gestionat per la Càtedra INCREA d'Innovació, Creativitat i Aprenentatge i el Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I (Espaitec) en col·laboració amb Secot Castelló. La seua principal finalitat és fomentar la creació d'empreses, contribuint al fet que els projectes i idees presentades es materialitzen en iniciatives empresarials, comptant per a això amb el suport de la Universitat Jaume I. UJI Emprén OnSocial respon així a la tercera missió de la universitat, que suposa l'assumpció d'una responsabilitat social per part de la institució i el compromís de canalitzar el coneixement cap a la solució de problemes d'organitzacions i societat, generant valor econòmic.

El programa consta de quatre fases: definició de la idea, model de negoci, model organitzatiu i model econòmic sostenible. Aquestes fases proporcionaran un marc formatiu complementari i assessorament als joves emprenedors de la comunitat universitària de Castelló. Per a això, s'utilitzarà una dinàmica basada a formar, acompanyar i assessorar alumnat i personal de l'UJI. En aquesta línia, la Càtedra INCREA en col·laboració amb professorat de la Universitat Jaume I serà la responsable de la fase de formació. Espaitec, amb el suport d'experts de l'entorn empresarial, se centrarà en l'assessorament de projectes i finalment, l'associació Secot Castelló formada per executius sènior altament qualificats s'encarregarà de l'acompanyament als emprenedors durant tot el procés de consolidació de la seua iniciativa empresarial.

Imatges de l'acte

La inscripció al programa ja està oberta en la següent adreça: http://www.espaitec.uji.es/onsocial/

Més informació en:
www.espaitec.uji.es