Els postgraus propis de l’UJI comencen les classes amb més de 280 matriculats La universitat ofereix 20 màsters, 8 cursos d'especialització i 13 cursos d'expert per al curs 2017/2018

11/10/2017 | SCP

Aquesta setmana han donat inici les classes dels primers títols de postgrau propi que la Universitat Jaume I de Castelló ofereix per al curs 2017/2018. Són un total de 41 títols, entre màsters, cursos d'especialització i cursos d'expert que aborden diferents temàtiques com ara Dret, Economia i Empresa; Qualitat, Medi Ambient, Prevenció i Seguretat; Ciències de la Salut; Comunicació; Enginyeria i Arquitectura; Informàtica, Disseny o Humanitats.

Ja són més de 280 les persones que han formalitzat matrícula i s'espera que en les pròximes setmanes aquest nombre augmente, ja que el termini de matrícula continua obert per a alguns dels títols en els quals queden places i algunes titulacions programen les classes a partir de gener.

El postgrau propi per al curs 2017/2018 inclou 20 màsters, 8 cursos d'especialització i 13 cursos d'expert, dirigits a titulats i professionals que busquen aprofundir i actualitzar coneixements o créixer en l'àmbit laboral. Un quadre docent format per professors universitaris i professionals del món empresarial avala una oferta formativa que cada any incorpora novetats, sempre adaptant els continguts a les necessitats i nous reptes que planteja l'entorn laboral i professional.

Tota l'oferta de títols de postgrau propi de l’UJI està disponible en la web.