L'UJI i el Club Deportivo Castellón es reuneixen per avançar en línies de col·laboració conjuntes

20/09/2017 | SCP

El rector de l'UJI, Vicent Climent, acompanyat pel vicerector d'Economia i PAS, Miguel Ángel Moliner, han rebut la visita del president del CD Castellón, Vicente Montesinos, i del seu director general, Jordi Bruixola. En la reunió, Montesinos, ha traslladat al rector la situació actual del Club i la voluntat del nou equip directiu de col·laborar estretament amb la universitat pública de Castelló.

Entre els temes tractats a l'àmbit formatiu, s'ha comentat la realització de pràctiques formatives d'estudiants de l'UJI al Club; el suport de l'UJI als programes formatius i de sensibilització que realitze l'entitat; i facilitar que jugadors del CD Castellón puguen estudiar a la Jaume I i entren a formar part del Programa d'Esportistes d'Èlit de la Universitat.

A més, Vicente Montesinos ha expressat la seua voluntat de crear una Grada UJI a l'estadi per a tots els membres de la comunitat universitària i la convicció de sol·licitar a la Universitat la realització d'informes i projectes que necessite el Club i que la Universitat puga atendre.

Per la seua banda, el rector s'ha sentit molt satisfet de la voluntat de cooperació del Club i ha oferit l'UJI per a assessorar-lo en totes aquelles àrees que necessite, així com la realització d'activitats comunes, entre les quals, s'ha comentat la possible realització d'un fòrum de reflexió sobre la igualtat de gènere en el món del futbol.

Dins d'aquesta voluntat del Club d'apropar-se a la Jaume I, el dijous 21 de setembre, a les 18h, tindrà lloc al Saló d'Actes de l'Edifici de l'Escola de Doctorat, Consell Social i Postgrau del campus de la Universitat Jaume I la presentació del balanç dels primers 100 dies del nou equip directiu del CD Castellón.