La Fira Destaca en Ruta Vinaròs promourà la transferència de coneixement i la innovació

22/09/2017 | SCP

Durant dos dies Destaca en Ruta Vinaròs oferirà un programa d'activitats relacionades amb el sector de la innovació. Des de visites concertades dels centres educatius de Vinaròs fins a taules de treball i conferències, passant per una zona de networking, prèvia inscripció, per a professionals, investigadors i empresaris on podran generar oportunitats de cooperació empresarial.

Durant el matí del divendres 29 s'espera la visita dels centres educatius de Vinaròs i altres localitats veïnes. L'alumnat de 6è de primària d'aquests centres escolars, coneixeran durant la seua visita a la zona de divulgació científica diferents experiments químics, aprendran sobre robòtica, descobriran energies alternatives i comprovaran de primera mà la realitat virtual.

A més, el divendres a la vesprada i el matí del dissabte tindran lloc quatre taules de treball on grups de recerca, empreses i entitats dialogaran amb el objectiu de promoure la transferència de coneixement i publicar un informe on s'identifiquen els temes més sensibles i que requereixen un major esforç per part dels agents implicats en la innovació de les comarques del nord de la província de Castelló, amb la finalitat de trobar noves solucions.

Els títols d'aquestes taules de treball sobre les quals es dialogarà són: «Agricultura i pesca. Denominacions d'origen i marques regionals», «Indústria, energia i medi ambient», «Turisme integral i turisme gastronòmic» i «Infraestructures: hospital, polígons i transport».

Les conclusions d'aquestes taules es presentaren el dissabte 30 de setembre a la vesprada en l'Informe oficial Destaca Vinaròs 2017.