Estudiantat de la Universitat per a Majors de l’UJI realitza una estada a la Universitat de Malta

08/09/2017 | SCP

Un grup de 27 estudiants i dos responsables de la Universitat per a Majors de la Universitat Jaume I, realitzaran un viatge d’immersió lingüística i cultural, per a fomentar l’aprenentatge i l’ús de l’anglès en la Universitat de Malta. Del 9 al 16 de setembre, participaran durant el matí en les activitats formatives coorganitzades amb la Malta University Language School i durant la vesprada en diferents activitats culturals i acadèmiques, coordinades per la Universitat per a Majors, per a facilitar aquest aprenentatge dins d’un context real i útil.

La Universitat per a Majors, dins del seu pla d’estudis ja inclou, a més de les diferents assignatures del Graduat Universitari Sènior en Ciències Humanes i Socials que conformen les assignatures troncals, una oferta complementària a la formació entre la qual es troba l’anglès. D’aquesta manera s’intenta cobrir una demanda tant dels estudiants com de la societat actual, cada vegada més global i tecnològica, que fa que la capacitat de parlar aquesta llengua vehicular siga imprescindible. Cal mencionar a més de l’aspecte acadèmic i cultural, el benefici cognitiu i mental que a qualsevol edat posseeix l’aprenentatge d’idiomes.

Les activitats extraacadèmiques que amplien l’oferta que es fa des de la Universitat, ofereixen noves oportunitats d’aprenentatge que van més enllà del contingut propi del curs, tals com fomentar la convivència, participació i responsabilitat, entre altres, fora de l’entorn habitual i de confort.