L’UJI i la Fundació Novessendes ultimen l'organització d'una jornada sobre els objectius de desenvolupament sostenible i l’economia del bé comú

22/09/2017 | SCP

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i el vicerector d’Economia i PAS, Miguel Ángel Moliner, han mantingut avui una reunió de treball amb una delegació de la Fundació Novessendes integrada pel seu president, Manolo Piquer, acompanyat per Esther Paulo, Jordi Medall i Antonio Grandío.

En la reunió s’ha abordat l’organització de la jornada que es realitzarà a l’UJI el 14 de desembre 2017, en el marc del projecte «ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible): més a prop gràcies a l'EBC (Economia del Bé Comú)», que la Fundació Novessendes està implementant amb col·laboració amb altres entitats i també amb professors de la mateixa UJI.

El projecte busca sinergies i aliances entre els ODS, que ha marcat l’ONU en l'Agenda per al 2030, i els principis i eines de l'EBC per un canvi en el sistema econòmic cap al bé comú. Amb eixa finalitat es desenvoluparan accions per a sensibilitzar la societat en el seu conjunt i promoure en la comunitat universitària, organitzacions socials, empreses i municipis, l'EBC, les seues eines estratègiques i el seu paper per a la consecució dels ODS.

En la jornada també es presentarà l'estudi realitzat amb la participació de professors de l’UJI Mapa emergent de la nova economia en la província de Castelló, encarregat en el marc del projecte.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions