Dones i lideratge en l’últim monogràfic de la revista «Dossiers Feministes» de l’UJI

22/09/2017 | SCP

L'Institut Universitari d'Estudis Feministes i de Gènere Purificació Escribano de la Universitat Jaume I ha publicat el número 22 de la revista Dossiers Feministes. Sota el títol «Dones i lideratge», aquest monogràfic editat per Maria Medina-Vicent i Sonia Reverter-Bañón aborda les interseccions que es produeixen en diferents àmbits de la vida social entre la qüestió de gènere i el desenvolupament de posicions de lideratge per part de dones.

A través de deu aportacions realitzades per investigadores i investigadors al voltant de tot Espanya, els lectors podran transitar entre qüestions tan heterogènies com la presència de dones en la indústria tecnològica, l’increment de la sororitat en l’àmbit acadèmic, la identificació de les estructures patriarcals en l’àmbit de la medicina, les aliances feministes en el treball sexual i altres qüestions.

L'Institut Universitari d'Estudis Feministes i de Gènere publica des de 1998 la revista Dossiers feministes. La revista apareix en forma de monogràfic abordant aquells temes emmarcats dins de la recerca feminista i els estudis de gènere amb una perspectiva interdisciplinària. La publicació està indexada en la base de dades de l'ISOC del CINDOC i en el Latindex.

Més informació i accés a la revista