Torrecid ofereix set beques a l’estudiantat recent graduat que es matricule en màsters relacionats amb la ceràmica en 2017/2018

05/09/2017 | SCP

L'empresa Torrecid, amb la col·laboració de la Universitat Jaume I, ha publicat la segona convocatòria de les beques Torrecid per a estudiantat graduat enguany en algunes titulacions de l’UJI i que es matricule en estudis de màster el curs 2017/2018. En concret, podrà sol·licitar aquestes ajudes l'alumnat de primera matrícula en el Màster en Enginyeria Industrial, Màster en Ciència, Tecnologia i Aplicacions dels Materials Ceràmics o Màster en Química Aplicada i Farmacologia, així com l'alumnat del Màster en Enginyeria Industrial matriculat durant el curs 2016/2017 i que realitze la segona part del màster en el curs 2017/2018. El termini per a sol·licitar aquestes ajudes és del 4 de setembre al 6 d'octubre de 2017. S'adjudicaran fins a un total de set beques en funció dels criteris acadèmics i curriculars. La beca incorpora avantatges com la compatibilitat amb altres tipus d'ajudes pel mateix concepte procedents de qualsevol organisme públic o privat. Les sol·licituds es podran presentar personalment o per correu certificat, en la seu de la Fundació General situada en l'Àgora de la universitat, juntament amb tota la documentació acreditativa i necessària.

L'acte de lliurament de les beques se celebrarà a l'octubre d'enguany, on es lliurarà un xec amb el 50% de l'import de la beca i el 50% restant es lliurarà al maig de 2018, una vegada verificada l'assistència dels becats a les classes.

Aquelles persones interessades que precisen més informació poden dirigir-se a la Fundació General de la Universitat Jaume I, en la seu de Torrecid localitzada en el carrer Partit Torreta de L'Alcora o consultar en la següent web http://www.uji.es/perfils/estudiantat/v2/dise/beques-ajudes/master/torrecid/