AlumniSAUJI obri la inscripció als cursos de català C1 i C2

12/09/2017 | SCP

AlumniSAUJI ofereix durant aquest últim quadrimestre de l’any tres cursos de català: Curs de nivell C2 (Superior), Curs de preparació al nivell C2 (Superior) i per últim, un Curs de preparació de nivell C1 (Suficiència).

El Curs de Català de nivell C2 té una durada de 80 hores i s’impartirà a distància a partir del 25 de setembre fins el 12 de gener. El mateix dia també començaran els cursos de preparació C1 i C2, i finalitzaran el 30 d’octubre. Aquests tenen una durada de 40 hores i es duran a terme en horari de vesprada de 18.30 a 20.30, dilluns, dimecres i divendres.

Aquests cursos faciliten assolir un nivell alt i mitjà de la llengua requerit per superar tant les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV) com les de la CIEACOVA (Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià), plataforma formada per universitats valencianes que certifiquen de manera conjunta els coneixements de la llengua i el títol de les quals té, a més a més, el reconeixement de pel Govern de les Illes Balears i per la DGPL de la Generalitat de Catalunya.

Els cursos estan oberts al públic general, però els membres AlumniSAUJI Premium i altres col·lectius vinculats al programa gaudeixen d’avantatges econòmics.

El Programa AlumniSAUJI és un projecte creat per la Universitat Jaume I (UJI) i la Societat d’Amics i Antics Alumnes de la Universitat Jaume I (SAUJI) per enfortir les relacions entre l’exalumnat, la societat i la Universitat, un espai de trobada entre els més de 40.000 alumnes que han passat per l’UJI i totes aquelles persones sense estudis universitaris o que són exalumnes d’altres universitats però que volen mantenir una relació de proximitat.