Les fotografies de Mauro Causanilles, graduat en Comunicació Audiovisual per l’UJI, premiades en el certamen Contemporarte

26/07/2017 | SCP

Mauro Causanilles, graduat en Comunicació Audiovisual per la Universitat Jaume I, ha sigut premiat en Contemporarte 2017, un certamen internacional de fotografia contemporània promogut per l'Àrea de Cultura de la Universitat de Huelva que té com a objectiu la promoció d'artistes de la comunitat universitària.

El treball premiat, Oniriscencia, és una sèrie de tres fotografies que van formar part del treball final de grau homònim defensat en la Universitat Jaume I al juny de 2016, en el qual l'alumne va presentar un fotollibre on reflexionava a través del mitjà fotogràfic sobre la crisi de valors imperant i el futur al qual queden abocades les pròximes generacions.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions