L'experta en comunicació Maty Tchey i l'entitat empresarial Asecam reconeixen la tasca divulgativa de l'associació universitària Positivat

28/07/2017 | SCP

L'experta en comunicació Maty Tchey i l'entitat empresarial Asecam han reconegut la tasca divulgativa de l'associació universitària Positivat durant la trobada que anualment organitza l'Associació d'Empresaris de la comarca del Camp de Morvedre. L'experta en el camp de la comunicació ha fet lliurament al president de l'associació, Jesús Pelluch, d'una donació de dos mil euros per a engegar projectes que tinguen una repercussió directa i positiva en la societat.

En els seus 19 mesos de vida, Positivat ha promogut la celebració per primera vegada en la universitat pública de Castelló del Dia Internacional de la Felicitat i ha participat activament en fires com Firujiciència, els premis nacionals Hospital Optimista o en congressos de psicologia nacionals i internacionals.

Positivat és una associació nacional sense ànim de lucre especialitzada en psicologia positiva. Destaca pel seu caràcter multidisciplinari en estar formada per estudiantat i personal laboral de diferents branques de coneixement de l’UJI. La seua missió és posar en marxa projectes d'impacte positiu en la societat i divulgar els fonaments d'aquesta disciplina basats en la recerca, però amb un format més amè i pròxim a la gent.