La Jaume I i la Fundació Balaguer-Gonel Hermanos lliuren 17 beques de postgrau Ambdues institucions han renovat el conveni per al proper curs acadèmic

27/07/2017 | SCP

•  beques-balaguer-gonel Balaguer_Gonel_17DLL107_in

FOTO: Damián Llorens

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i el president del patronat de la Fundació Balaguer-Gonel Hermanos, Ernesto Tarragón, han fet lliurament de les 17 ajudes concedides per a aquest curs acadèmic 2016/2017 en el marc del programa de beques de postgrau de la Fundació. A l’acte també han assistit la vicerectora d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa de l’UJI, Pilar García Agustín; la vicerectora d'Estudis, Isabel García Izquierdo, i el secretari de la Fundació Balaguer-Gonel Hermanos, Antonio Font.

El president de la Fundació Balaguer-Gonel Hermanos, Ernesto Tarragón, ha afirmat que «és una satisfacció poder complir d’aquesta manera l’objectiu social de la Fundació». Així mateix, ha assenyalat que «aquestes beques són un reconeixement al vostre talent i mèrit i espere que continuem atorgant-les molts anys més».

Per la seua banda, el rector de l’UJI ha felicitat l’estudiantat beneficiari de les beques i els ha instat a «ajudar des de cadascun dels vostres àmbits i retornar a la societat allò que us ha donat». A més, ha agraït a la Fundació «l’aposta continuada per la formació del talent jove, perquè la formació és essencial per al progrés de la societat, i la confiança dipositada en la Jaume I».

Així mateix, s’ha renovat el conveni entre ambdues entitats per a continuar amb el programa de beques en el curs 2017/2018. La Fundación Balaguer-Gonel Hermanos dota amb 15.000 euros l’UJI per a la convocatòria de beques dirigides a l'alumnat dels estudis de postgrau de la Universitat Jaume I. Les beques, destinades a satisfer totalment o parcialment la matrícula del curs de postgrau, es concedeixen sobre la base de la nota mitjana de l'expedient acadèmic corresponent als estudis de grau o titulacions ja finalitzats.