14/07/2017 | SCP

La Universitat Jaume I ha cobert provisionalment el 96,10% de les 2.995 places de nou ingrés oferides per al pròxim curs acadèmic una vegada finalitzada l’única convocatòria de preinscripció en les titulacions oficials, el que suposa l’adjudicació del 100% de les places en 26 de les seues titulacions.

Enguany com a novetat l’UJI ofereix el doble grau en ADE i Dret, en què s’han assignat totes les places oferides i compta amb llista d’espera. La nota de tall ha sigut de 10,785, la més alta de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques.

La vicerectora d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, Pilar García Agustín, ha mostrat la seua satisfacció amb aquests resultats. «Un any més, seguim millorant el percentatge d’ocupació de les places que oferim, el que demostra que l’oferta es consolida i és una opció molt atractiva per al nou estudiantat», ha assegurat. La vicerectora també ha destacat la bona acollida del nou doble grau en ADE i Dret.

El grau en Medicina torna a ser aquest any el que major llista d’espera ha tingut, amb una nota de tall de 12,780, lleugerament superior a la de l’any passat (12,754). En la resta de centres, els estudis amb major llista d’espera són el Grau en Criminologia i Seguretat a la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques; el Grau en Mestre/a d’Educació Primària, en la Facultat de Ciències Humanes i Socials, i el Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs a l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals.

Quant a la nota de tall, per centres, la nota més alta ha sigut la de Medicina amb un 12,780; el doble grau en Administració d’Empreses i Dret amb un 10,785; el grau en Traducció i Interpretació, amb un 10,396, i el Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs amb un 9,294.

Les reclamacions als resultats de preinscripció es podran realitzar per via telemàtica del 17 al 19 de juliol, mentre que l’alumnat admès formalitzarà la matrícula del 18 al 21 de juliol segons dia i hora assignats presencialment o a través de la web http://matricula.uji.es/. El 24 de juliol es realitzarà el recompte de vacants i els dies 25 i 26 de juliol la matrícula presencial i no presencial de vacants.

L’estudiantat que es matricule en la Universitat Jaume I comptarà amb facilitats per a efectuar el pagament de l’import de la seua matrícula, com ara el fraccionament en set terminis o les convocatòries pròpies de l’UJI d’ajudes per a la matrícula.

Les persones interessades poden trobar més informació sobre preinscripció i matrícula en el portal Nou Estudiantat UJI:  http://www.uji.es/perfils/estudiantat/v2/nou-estudiantat/