L'alumna Inés Garcelán, en representació de l'UJI, obté el vuitè lloc en la IX Olimpíada d'Economia

02/07/2017 | SCP

L'alumna Inés Garcelán, de l'Àgora International Lledó School, ha aconseguit el vuité lloc en la IX Olimpíada Espanyola d'Economia en representació de la Universitat Jaume I de Castelló, durant la competició celebrada en l'aulari de la Facultat de Medicina i Infermeria de la Universidad de Córdoba amb la participació de 135 alumnes de 45 universitats públiques espanyoles.

La representació de la universitat pública de Castelló estava formada per Inés Garcelán i Alex Salvá de l'Àgora International Lledó School i Dani Pérez del Col·legi Nuestra Señora de la Consolación, acompanyats per la professora Cristina Manrique Martínez de l'Àgora International Lledó School i dels vicedegans d'Economia, Joan Martín Montaner, i d'Administració d'Empreses, Luis J. Callarisa Fiol.

En les proves l'estudiantat ha hagut de contestar en dues hores i mitja a 4 preguntes teòriques, 2 exercicis pràctics i un comentari de text. En elles han participat tres representants de cada universitat, guanyadors de les proves locals i per primera vegada s'ha comptat amb el suport del Ministeri d'Educació, Ciència i Esport, qui ha enviat un representant i ha dotat amb prop de deu mil euros la convocatòria per a premis i reconeixements.

Més informació: http://www.olimpiadaseconomia2017.fundecor.es/