La Universitat Jaume I millora l'atenció al públic unificant en un sol espai els serveis d'informació i registre a l'Àgora

03/07/2017 | SCP

La Universitat Jaume I amb el propòsit de millorar l'atenció que ofereix a la comunitat universitària i a la societat en general en temes relacionats amb la informació acadèmica, la realització de tràmits en els diferents processos, i contribuir a l'impuls de l'administració electrònica ha ampliat les seues instal·lacions i ha unificat en un sol espai diferents unitats.

Els serveis d'informació i registre s'ofereixen conjuntament des d'ara a InfoCampus, situat en un dels locals de l’Àgora, punt neuràlgic del campus universitari. L'horari d'atenció al públic és de 9 a 14 hores i de 16 a 20 hores durant tot el curs acadèmic. Aquest horari s'amplia en dates clau, com ara durant la matrícula, des de les 8 fins a les 20 hores ininterrompudament.

InfoCampus és un servei transversal a la resta de serveis i unitats administratives de la universitat, col·labora en tot allò que implica millorar la informació i gestió de tràmits. En aquest sentit ha participat juntament amb altres serveis en el disseny del Sistema d'Informació Acadèmica (SIA), que permet visualitzar tota la informació que l'alumnat ha de conèixer sobre cadascuna de les assignatures incloses en les titulacions que s'ofereixen: horaris, aules, guies docents, professorat, avaluació, etc.( http://sia.uji.es).

Durant els mesos de juny a octubre el nombre de consultes sobre els estudis que s'ofereixen augmenta considerablement. El juliol del passat any es van atendre 14.000 peticions i al setembre al voltant de 20.000. Aquestes peticions van ser ateses en modalitat presencial, telefònica i telemàtica.