El professor Javier Ordóñez és elegit president de l’Associació Espanyola d’Economia i Finances Internacionals (AEEFI)

30/06/2017 | SCP

El professor d’Economia Aplicada de la Universitat Jaume I de Castellón, Javier Ordóñez, director també de l’Institut d’Economia Internacional (IEI), ha sigut elegit president de l’Associació Espanyola d’Economia i Finances Internacionals (AEEFI) durant les últimes eleccions celebrades en les XVIII Jornades d’Economia Internacionals a Huelva.

La nova junta directiva  de l’AEEFI està formada, a més de Javier Ordóñez, per María Asunción Prats de la Universitat de Múrcia; María Santana Gallego de la Universitat de les Illes Balears; Juliette Milgram Baleix de la Universitat de Granada i Víctor Echevarría Icaza d’Analistas Financieros Internacionales.

El professor Ordóñez és doctorat europeu en Economia per la Universitat Jaume I i la Universitat de València; amb premi extraordinari de Doctorat i MSc in Economics and Finance en la Universitat de Warwick. Entre les seues línies d’investigació destaca la integració econòmica; la desigualtat; l’economia de l’energia i l’economia aplicada. Actualment imparteix docència en els Graus d’Administració d’Empreses, d’Economia i de Finances i Comptabilitat.