El Congrés de Turisme Universitat-Empresa ha sigut guardonat per la Cadena COPE amb un Turiscope per la seua contribució a la divulgació turística

19/06/2017 | SCP

El Congrés de Turisme Universitat-Empresa que organitza anualment la Universitat Jaume I mitjançant la Fundación UJI-Empresa ha sigut un dels deu guardonats en la primera edició dels Premis Turiscope Castelló que atorga la Cadena COPE en reconeixement al treball d’institucions, empreses i particulars en la promoció del sector turístic. El guardó va ser recollit per seu director, el professor Diego López Olivares.

Turiscope és un espai dedicat a l'actualitat turística que cada divendres a partir de les 12.30 hores s'emet en COPE Castelló presentat i dirigit per Raúl Puchol. La relació completa dels premiats en les seues diferents categories és la següent:

Promoció turística de la ciutat de Castelló: Aeroclub de Castelló per projectar, amb les seues diferents i múltiples activitats, la imatge de la ciutat de Castelló en el conjunt d'Espanya.

Valor excepcional: Thalasso Hotel Termas Marinas el Palasiet de Benicàssim per compaginar perfectament la salut i el descans en un entorn paisatgístic privilegiat.

Turisme inclusiu: Rutes turístiques inclusives de COCEMFE per garantir del gaudi dels elements turístics a les persones amb mobilitat reduïda o amb alguna discapacitat.

Difusió turística: Sèrie televisiva «El chiringuito de Pepe» per potenciar i fer arribar a milions d'espectadors els atractius turístics de Peníscola i d'altres poblacions del Baix Maestrat.

Trajectòria empresarial: Marina d’Or, Ciudad de Vacaciones pels seus 25 anys de trajectòria que l'han convertit en un dels principals referents turístics en el conjunt de tot Espanya.

Divulgació turística: Congrés Internacional de Turisme Universitat-Empresa per ser, durant 20 anys, una obligada i fonamental cita per als professionals del sector turístic tant de l'àmbit empresarial com acadèmic.

Turisme d'Interior i de Salut: Fundació de Turisme de Montanejos per promoure tot tipus d'activitats adreçades a convertir Montanejos en el referent del turisme d'interior de la Comunitat Valenciana.

Turisme de Costa i Festivals: Ajuntament de Benicàssim per compaginar el manteniment impecable del seu turisme de sol i platja amb tota la sèrie de festivals que acosten a aquesta població tant visitants nacionals com internacionals.

Desenvolupament Turístic: Ajuntament de Culla per fomentar tot un seguit d'atractius i recursos turístics com ara el Parc Miner, l'Observatori Astronòmic, diverses recreacions històriques o el futur museu de la Ruta dels Templers.

Projecció Turística Nacional: Associació «Els pobles més bonics d'Espanya», de la qual formen part els municipis castellonencs de Morella, Peníscola i Vilafamés, per la seua intensa labor de promoció en tot el país dels petits municipis, especialment els de zones rurals.