Tres estudiants de Publicitat de l’UJI són guardonades amb el premi Jove Talent en EducaFestival

14/06/2017 | SCP

L'equip «Los 3 elementos», format per les estudiants de tercer curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de l'UJI Anaïs Ferrer, Anakarina Moreno i Yasmina Rodríguez, ha sigut guardonat amb el premi especial Jove Talent Grupal d'EducaFestival, el festival internacional de publicitat educativa.

Les estudiants, premiades per la campanya «La Liga de Integración de Profesores LIP», van rebre el guardó en una gala que es va celebrar el passat 9 de juny a l'auditori CaixaForum de Madrid, en la qual van participar més de 300 organitzacions i institucions.

EducaFestival té com a objectiu premiar les millors estratègies de comunicació del sector educatiu o amb temàtica educativa en vuit categories: centre educatiu, formació professional, educació a distància, universitat, escola de negocis i postgrau, ONG campanya educació, producte educatiu i altres educació. El festival compta amb el suport de CaixaForum i l'Observatori d'Educació de la Fundació Botin en el premi Jove Talent.