L’estudiantat del Màster en Psicopedagogia de l'UJI realitza projectes sociocomunitaris al grup de Sant Llorenç

12/06/2017 | SCP

L’estudiantat del Màster en Psicopedagogia de la Universitat Jaume I ha dut a terme, dins de l’itinerari de Millora Educativa i Inclusió que es cursa en el segon semestre, tres projectes sociocomunitaris al grup de Sant Llorenç per tal d’aconseguir una millora i transformació social al barri.

En cada projecte s’han realitzat diverses accions per a fomentar la participació activa, l'apoderament i la millora de la convivència. Algunes d’aquestes intervencions sociocomunitàries han sigut pintar jocs al parc amb els xiquets i xiquetes, realitzar maquetes del parc amb els joves o fer un mural col·lectiu a una de les parets del barri, unes accions conjuntes amb les veïnes i veïns del barri que han aconseguit dinamitzar l'acció sociocomunitària.

La iniciativa s'ha desenvolupat gràcies a la coordinació del Màster de Psicopedagogia de l’UJI amb la Mesa del Grup de Sant Llorenç, de la qual formen part diverses entitats, i el suport de l’Ajuntament de Castelló.