L’UJI participa en el 50 aniversari de l'Hospital General Universitari de Castelló

12/06/2017 | SCP

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, ha participat en l'acte de celebració del 50 aniversari de l'Hospital General Universitari de Castelló, on es va realitzar un homenatge als primers treballadors i treballadores que van posar en marxa l'hospital, i que va estar presidit per Ximo Puig, president de la Generalitat; Carmen Montón, consellera de Sanitat Universal i Salut Pública; Miguel Alcalde, gerent del Departament de Salut de Castelló; Amparo Marco, alcaldessa de Castelló, i M. Jesús Juan, directora mèdica de l'Hospital General Universitari de Castelló.

Al costat del rector, també van assistir a l'acte el vicerector d'Economia i PAS, Miguel Ángel Moliner; el vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat, Francisco López, i el degà de la Facultat de Ciències de la Salut, Rafael Ballester.

L'Hospital General de Castelló, centre mèdic de referència de la província, va iniciar la seua marxa el 1967. Els cinquanta anys d'història s'estan commemorant amb diversos actes que transcorreran al llarg de 2017.