Estudiantat de Dret de l’UJI participa en la segona edició de la revista ELSA Law Review

15/06/2017 | SCP

Estudiantat del Grau en Dret de la Universitat Jaume I de Castelló ha participat en la segona edició de l’ELSA Law Review, una revista publicada per l’Associació ELSA España. En concret, l’exalumna de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, Araceli Casamayor de Blas, s’ha ocupat de la direcció del número; i en els continguts han participat els alumnes María Zabala i Jaime Clemente i l’Espai Jurídic d’Estudis Laborals, un projecte d’innovació educativa de la universitat pública castellonenca.

ELSA Law Review és una revista anual revisada per estudiantat i publicada per l’Associació Europea d’Alumnat de Dret. La missió d'ELSA Law Review és crear un fòrum per a l'anàlisi i discussió de temes jurídics contemporanis servint com una via perquè la xarxa ELSA publique el seu treball acadèmic. El seu objectiu és proporcionar als estudiants de dret i advocats joves, així com a la professió legal més àmplia, una font de comentaris crítics que està fora de l'abast del currículum legal típic. La publicació data de 1989 i solia ser publicada dues vegades a l'any fins a 1996. Va ser restablida el 2015.

ELSA Espanya és, des de 1988, un dels 41 Grups Nacionals d'ELSA (European Law Students’ Association), l'associació independent d'estudiantat de Dret més gran del món. ELSA Espanya té 18 grups locals, situats en diverses ciutats amb estudis de Dret i el seu propòsit és contribuir a l'educació legal, fomentar l'enteniment mutu i promoure la responsabilitat social entre estudiants de Dret i joves juristes.

La revista està disponible en la plataforma ISSUU: https://issuu.com/elsaspainlawreview/docs/template