La Universitat Jaume I ofereix onze cursos d'estiu Els cursos es realitzaran a Vilafamés, Vila-real, Fanzara, Sant Mateu, Morella i Castelló

06/06/2017 | SCP

La Universitat Jaume I presenta enguany una oferta de Cursos d'Estiu composta per onze propostes formatives que es desenvoluparan entre el 3 i el 21 de juliol de 2017 a Vila-real, Vilafamés, Fanzara, Sant Mateu, Morella, la Llotja del Cànem-Seu de la Ciutat, Menador espai cultural i el campus universitari. «Aquesta edició dels Cursos d’Estiu presenta un programa molt interessant que aborda una gran varietat de temàtiques, que van des de l’art, la salut o la literatura fins a la cultura de pau o qüestions pedagògiques, una proposta formativa que esperem que enguany desperte un gran interès», assenyala el vicerector de Cultura, Extensió Universitària i Relacions Institucionals, Wenceslao Rambla.

La relació de cursos d'enguany és la següent: «Salva una vida en qualsevol lloc. Suport vital bàsic en el medi natural»; «Mediació policial. La mirada de l’altre»; «Permeables. Educació, art i entorn»; «Curs teòric i pràctic: salut global i cooperació internacional»; «Children’s and Young Adult Literature and their pedagogical implications»; «L’Orde de Santa Maria de Montesa. Una revisió històrica amb motiu del VII centenari de la seua fundació»; «L’educació física com a recurs pedagògic»; «El foment de la creativitat des de la pedagogia i la filosofia per a la pau amb xiquets i xiquetes»; «Pintar el rostre i l’ànima. El retrat en la història de l’art»; «L’assaig: pensament en diàleg i models de llengua», i el curs titulat «Pintures rupestres i noves tecnologies: de l’estudi a la difusió».

Aquests cursos formen part de l’oferta de les universitats de la Xarxa Vives i estan dirigits i impartits per professorat de l’UJI i d’altres universitats, així com d’altres àmbits o entitats acadèmiques. Estan destinats als membres de la comunitat universitària i a qualsevol persona, major de 16 anys, interessada en la temàtica dels cursos.

El termini de matrícula per a inscriure's en aquests cursos està obert i es pot realitzar a través de http://inscripcio.uji.es