Un grup de 20 estudiants xinesos d'Hispania Escuela de Español visiten la Universitat Jaume I

26/04/2018 | SCP

Un grup de 20 estudiants de procedència xinesa ha visitat la Universitat Jaume I per a conèixer l'oferta formativa de postgrau de la universitat pública de Castelló i les instal·lacions del campus del Riu Sec.

Els estudiants, pertanyents a Hispania Escuela de Español de València, s'han mostrat interessats a continuar la seua formació amb alguns dels màsters que ofereix l’UJI, especialment el Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats; el Màster en Management; el Màster en Estudis Internacionals de Pau, Conflictes i Desenvolupament; el Màster en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengües; el Màster en Investigació en Traducció i Interpretació o el Màster en Investigació en Cervell i Conducta. De fet, han pogut resoldre  dubtes i s'han reunit amb els directors i professors d'aquests programes formatius. Per a finalitzar, han realitzat una visita al campus per a conèixer les diferents instal·lacions i serveis que s'ofereixen a la comunitat universitària.

La Universitat Jaume I manté un conveni amb Hispania Escuela de Español de València, centre que rep un gran nombre d'estudiants de nacionalitat xinesa per a aprendre espanyol. Una vegada aconseguit el nivell d'espanyol adequat, els estudiants poden accedir a matricular-se en els màsters de l’UJI.