L’UJI distingeix 99 estudiants amb els Premis «Ernest Breva» a l’Excel·lència Acadèmica

29/05/2017 | SCP

• Premis «Ernest Breva» a l’Excel·lència Acadèmica premis-ernest-breva Rendiment_Academic_17DLL188_in

FOTO: Damián Llorens

La Universitat Jaume I ha lliurat els Premis a l’Excel·lència Acadèmica a l’estudiantat de grau del curs 2015/2016. L’acte ha sigut presidit pel rector de l’UJI, Vicent Climent, qui ha estat acompanyat per la vicerectora d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, Pilar García Agustín; el president del Consell Social, José Luis Breva; Rafael Ballester, degà de la Facultat de Ciències de la Salut;  Rosa Agost, degana de la Facultat de Ciències Humanes i Socials; Ximo Gual, director de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, i Lluís Callarisa, vicedegà de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques.

Amb aquests premis, l’UJI pretén impulsar l’excel·lència i l’alt rendiment del seu estudiantat i premia la trajectòria acadèmica que culmina amb l’obtenció del diploma al rendiment acadèmic de l’estudiantat de grau per als qui obtenen el premi en tots els cursos del grau. En aquesta ocasió s’han atorgat un total de 99 premis dotats amb 250 euros a l’estudiantat amb el millor expedient acadèmic de primer, segon, tercer i quart curs en cada grau. Concretament, s’han lliurat 28 premis de primer curs, 22 de segon, 19 de tercer i 29 de quart curs de grau. Enguany, a més, s’ha lliurat un premi de cinquè al Grau en Medicina.

També s’han lliurat els Premis al Rendiment Acadèmic de l'UJI a cinc alumnes per la seua trajectòria continuada aconseguint premis any rere any en els graus de Mestre/a en Educació Primària, Tecnologies Industrials, Disseny i Desenvolupament de Videojocs, Traducció i Interpretació, i Economia.

El rector de l’UJI, Vicent Climent, ha destacat que «l’èxit de l’estudiantat és també l’èxit dels centres en què ha estudiat, però sobretot, d’aquelles persones que els han impulsat a aconseguir tot el que es proposen». Així mateix, ha exposat com d’important és per a l’UJI tenir alumnat tan excel·lent, ja no sols en el moment actual, sinó per a un futur en què, molts d’ells, puguen implicar-se en la investigació o la docència. Per últim, ha convidat tots els guardonats «a fer front als reptes de la vida amb una mirada sempre crítica i alhora constructiva i responsable, sense perdre la confiança en les pròpies capacitats».