Publicacions de l’UJI presenta a Madrid el títol «Regina José Galindo: la performance como arma» de Lidón Sancho Ribés

29/05/2017 | SCP

Publicacions de la Universitat Jaume I presenta dijous 1 de juny de 2017 a les 18 hores a la Casa América de Madrid el títol «Regina José Galindo: la performance como arma» de Lidón Sancho Ribés, qui estarà acompanyada per Jaime López, president de l’Associació Art Sostenible de Barcelona. L’entrada és lliure fins a completar l’aforament.

Lidón Sancho Ribés és llicenciada en Humanitats per la Universitat Jaume I i titulada en Educació Artística per la Universitat de València. Doctora en Història de l'Art i professora, és membre de l'Institut Interuniversitari d'Estudis Feministes i de Gènere Purificació Escribano de l’UJI, col·laborant com a conferenciant i amb articles de recerca en l'àrea d'art contemporani i educació.

Ha publicat en revistes d'art especialitzades i realitza articles amb una mirada fresca, crítica i multidiciplinària en el seu blog «Més vida que art» emmarcat en el periòdic Las Provincias. Comissària independent, cerca en els seus projectes expositius la unió entre art actual, gestió emocional i didàctica. Entre els seus propers projectes estarà la gestió parcial del comissariat de la fira MARTE d'Art Contemporani (Castelló) i la creació de la seua pròxima novel·la.