L’UJI participa en la Fira del Llibre de Madrid al costat de 44 segells universitaris

30/05/2017 | SCP

Publicacions de la Universitat Jaume I participa en la 76a Fira del Llibre de Madrid, al costat d'altres quaranta-quatre editorials universitàries i científiques espanyoles. Una fira que se celebra del 26 de maig a l'11 de juny al parc del Retir, amb 700 títols que seran mostrats al públic en la caseta número 1 de la Unió d'Editorials Universitàries Espanyoles.

Les obres que s'exposen en aquesta cita són sempre seleccionades pels segells universitaris entre les seues novetats científiques i divulgatives amb major projecció social amb la finalitat d'atraure no sols professors, estudiants i investigadors, sinó també el públic general. Abasten les més diverses àrees de coneixement i temàtiques: política, història, filosofia, dret, poesia, cinema, art, música, comunicació, medi ambient, astrologia, turisme i educació, entre altres.

Per segon any consecutiu, l'UNE ofereix la caseta als autors científics perquè puguen acostar-se al públic i difondre les seues obres en aquesta multitudinària cita, pel que els visitants es trobaran amb investigadors signant exemplars en diferents moments de la mostra.