La Universitat Jaume I tanca una nova edició del Programa de Visites En aquesta edició han visitat el campus 37 centres i un total de 1.124 alumnes

01/06/2017 | SCP

•  clausura-programa-visites Programa_Visites_UJI_17DLL07_in

FOTO: Damián Llorens

La Universitat ha celebrat l'acte de clausura del Programa de Visites a l’UJI, que dóna a conèixer les titulacions, els serveis, els grups de recerca i les instal·lacions pròpies des de 1991.

L'acte ha estat presidit per Pilar García Agustín, vicerectora d'Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa; José Francisco Vicente Queralt, gerent de la Fundació General de la Universitat Jaume I; Iván Barreda Tarrazona, director de la Unitat de Suport Educatiu, i Olga Carbó Badal, coordinadora de la Unitat de Diversitat i Discapacitat. Tots ells han coincidit en la importància i continuïtat del Programa de Visites, que enguany ha tingut la col·laboració de la Fundació General de la Universitat Jaume I a través de la gestió de l'activitat. En aquest sentit, Pilar García Agustín ha remarcat que «és responsabilitat de tot el personal de l’UJI oferir la millor imatge de la Universitat i tota la informació possible sobre tot el que podem oferir a la comunitat universitària i a tota aquella persona que s'acoste a interactuar amb nosaltres». «Aquests xiquets i joves apropen a les seues famílies, els seus professors, col·legis i entorn la imatge d'una universitat propera, amb instal·lacions capdavanteres, i una oferta acadèmica i investigadora de qualitat», ha afegit Olga Carbó.

A més, el programa ofereix la possibilitat de conèixer la Universitat tant a la societat com a la mateixa comunitat universitària. En aquesta edició han visitat el campus 37 centres entre infantil, primària, ESO, formació professional i altres, que es tradueixen en un total de 1.124 alumnes.

Com a agraïment a tots els implicats, s'han lliurat de mans de la vicerectora uns diplomes commemoratius als diferents departaments, serveis, centres i grups de recerca que han participat en aquesta edició; així com als diferents alumnes col·laboradors del programa.

Enguany hi han col·laborat la Facultat de Ciències de la Salut, l'Hivernacle, la Biblioteca, el Laboratori de Robòtica, el Paranimf, l'Oficina de Relacions Internacionals, el Servei d'Informàtica, el Departament d'Economia, el projecte éBRICKHouse i el Departament de Química Orgànica. Així mateix, hi han participat 15 alumnes voluntaris dels 24 que hi ha en la borsa.

Fotografies