L'estudiantat del màster ELIT participa amb èxit en un projecte internacional

08/05/2017 | SCP

El Màster Universitari en Llengua Anglesa per al Comerç Internacional (Master's Degree in English Language for International Trade) de la Universitat Jaume I ha participat en l'edició 2016/2017 del Virtual Business Professional Project organitzat per la Universitat de Califòrnia Meridional i l'empresa IBM. En aquesta edició han participat més de 400 estudiants de nou universitats dels Estats Units, Canadà, Finlàndia i la Índia, juntament amb l’UJI com a representant espanyol, distribuïts en 71 equips integrats per estudiantat de cadascuna de les universitats participants.

El projecte, de sis setmanes de durada, pretén introduir els alumnes en una experiència real mitjançant l'ús de tecnologies col·laboratives i de comunicació dins d'un ambient empresarial. Mitjançant l'ús de la plataforma virtual IBM Connections, els estudiants desenvolupen el seu pensament crític, capacitats comunicatives i habilitats per al treball en equip mitjançant la planificació i el manteniment de reunions virtuals, la redacció i revisió de documents col·laborativament, o l'ús d'eines de gestió. L'objectiu final és examinar, analitzar i avaluar les pràctiques externes de diferents empreses internacionals quant a la comunicació virtual i la seua visibilització en les xarxes socials, identificant possibles recomanacions de millora, que de vegades es fan arribar a les mateixes empreses.

Tot l'estudiantat del màster ha completat satisfactòriament el projecte, i han rebut el segell Collaborative Computing Scholar emès per IBM com a recompensa final a la seua labor.