L’UJI se suma a la Festa per la Llengua celebrada a Borriol

08/05/2017 | SCP

La Universitat Jaume I ha participat en la Festa per la Llengua celebrada diumenge 7 de maig de 2017 a Borriol sota el lema «En valencià, creixem» amb la realització d’un programa de ràdio en directe i un taller de robòtica.

Des de les 10 del matí i fins a les 14 hores Vox UJI Ràdio, l’emissora universitària, va emetre en directe un espai especial en què va fer seguiment de la programació dels actes previstos i entrevistar als protagonistes d’aquesta diada, com ara el rector de l’UJI, Vicent Climent; el conseller d’Educació, Investigació, Cultura i Esports, Vicent Marzà, o l’alcalde de Borriol, Silverio Tena, entre d’altres.

D’altra banda, el RobinLab de l’UJI va organitzar un taller de robòtica en què els participants van conèixer alguns dels prototips i el treball realitzat per aquest equip d’investigació.

La Festa per la Llengua és un punt de trobada de les escoles en valencià i compta amb la participació de nombroses entitats. Activitats culturals i educatives, tallers, danses populars, música i xarrades, van servir per a reivindicar la importància de la llengua pròpia.