Estudiantat de l’IES Francesc Tàrrega guanya el V Concurs Científic de la Càtedra d’Innovació Ceràmica «Ciutat de Vila-real»

15/05/2017 | SCP

La Càtedra d'Innovació Ceràmica «Ciutat de Vila-real», impulsada per la Universitat Jaume I i l'Ajuntament de Vila-real, ha celebrat a la Biblioteca Universitària del Coneixement el cinquè concurs científic dirigit a estudiantat de centres educatius de Vila-real, els quals han presentat en aquesta edició treballs sobre l'economia circular.

Al voltant de 40 alumnes pertanyents als centres IES Francesc Tàrrega, Fundació Flors, Verge del Carme i Bisbe Pont han presentat els seus treballs en les modalitats científica i plàstica, en les quals ha sigut guanyador absolut l’IES Francesc Tàrrega. El jurat ha premiat en la modalitat científica el grup «Les 6 R», format per Arnau Lapeña, Andrea Brun, Marta Andreu, Carla Tomás, Maria Carda i Marc Pérez; i en la modalitat de plàstica Neus Rubert. D’altra banda, el premis del públic han recaigut en el grup «Homehomeria», format per Núria Vives i Mar Nebot, i en Jesús Galdón en la modalitat de plàstica.

Els premis atorgats ascendeixen a un valor total de 3.000 euros (1.000 per als del jurat i 500 per als del públic), patrocinats per les empreses Vidres i Caslab.