Torrecid ofereix set beques a l’estudiantat recent graduat que es matricule en màsters relacionats amb la ceràmica en 2017/2018

08/05/2017 | SCP

L’empresa Torrecid, amb la col·laboració de la Universitat Jaume I, ha convocat per primera vegada les beques Torrecid per a estudiantat que es gradue enguany en algunes titulacions de l'UJI i que el pròxim curs es matricule en estudis de màster. En concret, podrà sol·licitar aquestes ajudes l’alumnat que es matricule en el Màster en Enginyeria Industrial, Màster en Ciència, Tecnologia i Aplicacions dels Materials Ceràmics o Màster en Química Aplicada i Farmacologia, així com l’alumnat del Màster en Enginyeria Industrial matriculat durant el curs 2016/2017 i que realitze la segona part del màster el pròxim any acadèmic. El termini per a sol·licitar aquestes ajudes és del 8 al 26 de maig de 2017.

S’adjudicaran fins a un total de set beques en funció dels criteris acadèmics i curriculars. La beca incorpora avantatges com ara la compatibilitat amb altres tipus d’ajudes pel mateix concepte procedents de qualsevol organisme públic o privat. Les sol·licituds es podran presentar durant tres setmanes personalment o per correu certificat, a la seu de la Fundació General situada a l’Àgora de la universitat, juntament amb tota la documentació acreditativa i necessària.

L’acte d’entrega de les beques se celebrarà a l'octubre d’enguany, on es lliurarà un xec amb el 50% de l’import de la beca i el 50% restant s’entregarà al maig de 2018, una vegada s'haja verificat l’assistència dels becats a les classes.

Aquelles persones interessades que precisen més informació poden dirigir-se a la Fundació General de la Universitat Jaume I, a la seu de Torrecid localitzada al carrer Partida Torreta de l’Alcora o consultar aquest enllaç.