L’UJI celebra el Dia del Llibre amb un homenatge a Miguel Hernández La Biblioteca ha adquirit 241 obres sol·licitades pels membres de la comunitat universitària

28/04/2017 | SCP

•  dia-llibre-biblioteca Dia_del_Llibre_17DLL20_in

FOTO: Damián Llorens

La Biblioteca de la Universitat Jaume I ha continuat avui amb els actes de celebració del Dia del Llibre amb una lectura d’algunes obres del poeta Miguel Hernández, ja que 2017 ha sigut declarat «Any Miguel Hernández» amb motiu del 75 aniversari de la seua mort, un acte que ha comptat amb la participació del rector, Vicent Climent.

Així mateix, també ha tingut lloc la presentació -al vestíbul de la mateixa Biblioteca- de les novetats bibliogràfiques que han estat sol·licitades pels membres de la comunitat universitària dins de la campanya «Quins llibres t’agradaria tenir a la Biblioteca?». Enguany s’han adquirit un total de 241 obres: 204 llibres (novel·les, poesia, assaig, teatre i guies de viatge), 12 còmics i 25 pel·lícules en DVD.