L'UJI celebra el Dia del Llibre amb diverses activitats

25/04/2017 | SCP

La Universitat Jaume I celebra, com cada any, el Dia del Llibre amb diverses activitats organitzades per la Facultat de Ciències Humanes i Socials, la Biblioteca i la Fundació Germà Colón.

Els actes començaran el dimecres 26 d’abril de 2017. Des de les 9.30 hores i durant tot el matí, es faran diverses activitats amb l’alumnat de 2n i 3r d'Infantil i de 1r i 2n de Primària del CEIP Vicente Artero de Castelló. El rector de l’UJI, Vicent Climent, acompanyat pel director territorial d’Educació, Robert Roig, el director de la Biblioteca, Vicent Falomir, i la degana de la Facultat de Ciències Humanes i Socials, Rosa Agost, donaran la benvinguda en una jornada que comptarà amb el Contacontes Pep Castellano, una visita a la biblioteca i altres activitats. Finalment, es realitzarà un lliurament de llibres. A més, Vox UJI Ràdio emetrà un programa especial des de l'Àgora de 9:30 a 12:30 hores.

Per altra banda, la Biblioteca de la Universitat Jaume I han organitzat amb la Fundació Germà Colón una conferència per dijous 27 d’abril a les 12 hores a la sala de graus de la Facultat de Ciències Humanes i Socials sota el títol «El context italià i l’autoria de Curial e Güelfa», a càrrec d’Abel Soler.

A més a més, divendres 28 d’abril, a partir de les 11 hores es presentarà la Biblioteca Digital al Menador espai cultural. El mateix matí, a les 12.30 hores, es farà una lectura pública a la Biblioteca UJI d’algunes obres del poeta Miguel Hernández, ja que 2017 ha sigut declarat «Any Miguel Hernández» amb motiu del 75 aniversari de la seua mort. Per últim, es realitzarà la presentació al vestíbul de la mateixa Biblioteca de les novetats bibliogràfiques que han estat sol·licitades pels membres de la comunitat universitària dins de la campanya «Quins llibres t’agradaria tenir a la Biblioteca?».